Avatar billede neoman Novice
19. august 2007 - 17:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Selv trigge valideringsfejl og Validation Summary fra server

Jeg har en form, med Validators. Visse checks kan jeg først udføre efter at formen er submitted.

Ved fejl kunne jeg naturligvis selv lave en Label med en fejlbesked og en anden med den sædvanlige "*"-markering, og sætte dem Visible=true.

Kan jeg bruge den eksisterende ValidationSummary og en eller anden validator, og trigge dem fra min server, eller sætte noget IsValid=False, således at når brugeren ser siden efter submit, så ser han en fejlbesked i ValidationSummary og  en "*" til at markere det kriminelle felt, i stedet for mit hjemmestrik ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. august 2007 - 17:36 #1
CustomValidator ?
Avatar billede neoman Novice
19. august 2007 - 18:47 #2
Jeg vil lege lidt med dit forslag - vender tilbage om et par dage
Avatar billede neoman Novice
24. august 2007 - 23:32 #3
Så er det afprøvet og funker. Tak for hjælpen. Venligst kom med den rituelle afvisning af points eller et læg et svar:=)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. august 2007 - 23:33 #4
Du kender rutinen.
Avatar billede neoman Novice
24. august 2007 - 23:55 #5
OK  tak anyway:)
Avatar billede neoman Novice
24. august 2007 - 23:55 #6
.