Avatar billede moocher Nybegynder
14. august 2007 - 18:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

2 x Netgear WGR614v6

Jeg vil gerne vide om følgende er muligt.

Internet og 2 computer koblet (wired) til min ene router... og så den anden router står i den anden ende af huset og "modtager" signalet fra den første, så jeg kan sætte 3 andre computere til (de har nemlig ikke trådløst netkort)
Avatar billede moocher Nybegynder
14. august 2007 - 18:46 #1
Med andre alle computerne at sat på med kabel, det trådløse skal bruges til at transportere signalet mellem de to routere.
Avatar billede kenp Novice
15. august 2007 - 18:41 #2
hvis begge dine routere understøtter WDS/briding så kan det være muligt. men det står jo så i manualen.
Avatar billede moocher Nybegynder
15. august 2007 - 22:23 #3
Hmm ser ikke ud til umiddelbart... æv. Så må jeg trække et kabel mellem de to og slå dhcp fra i den ene.
Avatar billede kenp Novice
15. august 2007 - 22:40 #4
Det er meget få routere jeg har set at man har muligheden.. på enkelte fra SMC har jeg set det.
Avatar billede moocher Nybegynder
16. september 2007 - 23:03 #5
Okay tak for hjælpen :)
Avatar billede moocher Nybegynder
29. oktober 2007 - 22:07 #6
Smid et svar så får du points
Avatar billede kenp Novice
29. oktober 2007 - 22:53 #7
.