Avatar billede skaya Nybegynder
07. august 2007 - 01:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal have en ny mobil, men hvilken?

Har ikke umiddelbart så mange krav til det tekniske af telefonen, da jeg er meget glad for min Ipod nano, men er selvfølgeligt rart hvis den har kamera og sådan =)
Jeg har haft utroligt mange telefoner og måske er jeg bare voldelig, men de ender altid med at gå i stykker, så at den er en smule robust er nok lidt et must (behøver ikke at være en håndværker telefon :P).. Jeg vil gerne have at den er pæn og evt kan fås i farverne rød eller lyserød ^.^ Klaptelefoner er at foretrække, da min erfaring er at de har sådan lidt en indbygget skildpadde effekt mht hvis jeg taber dem ;P Den behøver ikke være billig, men den skal heller ikke være monster dyr =) såååh.. GO! ;)
Avatar billede egr_sli Nybegynder
07. august 2007 - 10:03 #1
iphone?
Avatar billede skaya Nybegynder
08. august 2007 - 11:33 #2
Den har nok lidt for mange ting - har slet ikke bryg for alle de ting :s
Avatar billede skaya Nybegynder
08. august 2007 - 11:33 #3
brug*
Avatar billede volturex Nybegynder
26. august 2007 - 20:23 #4
Jeg ville foreslå dig Z610i fra Sony Ericsson http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1&zone=pp&view=phones#view=phones&cdl=0&s=0&detail=1&cmp=0&acc_cid=0&cid=0&pid_type=phone&acc_pid=0&pid=10527

Den er ret lækker når nu det skal være en klap telefon. Prøv linket ;) Held og lykke...
Avatar billede skaya Nybegynder
27. august 2007 - 01:12 #5
voltureX, vil du ikke lave det om til et svar så at jeg kan give dig point'ne - den er nemlig fiin =D
Avatar billede volturex Nybegynder
27. august 2007 - 08:57 #6
Det her må være et svar ;)