Avatar billede hulla Novice
04. august 2007 - 11:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio 2005 - Fejl

Hej

Jeg har et webproject i min Visual Studio 2005.
Det virker normalt udmærket, men ind imellem (lige nu igen) kan VS ikke kende mine server controls i min codebehind fil.

Får bl.a. denne fejl:
Error    11    The name 'TxtUserName' does not exist in the current context

Jeg har forsøgt at udkommentere de linjer der fejler, bygge min solution og derefter sætte dem ind igen uden held.
Det eneste der virker er at lave nye filer og kopiere koden over i dem.

Jeg benytter følgende version:

Microsoft Visual Studio 2005
Version 8.0.50727.762  (SP.050727-7600)
Microsoft .NET Framework
Version 2.0.50727

Installed Edition: Professional

Nogen der har et forslag?

:-)
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
04. august 2007 - 11:39 #1
Oplevet det samme, dog kun hvis projektet har været stort. Har Debugget det og gemt det, genstartet pc og så forsvandt fejlene.

:-) karsten_larsen
Avatar billede hulla Novice
04. august 2007 - 15:21 #2
Nogen der har prøvet noget lignende,. for Karstens løsning virker ikke her?
Jeg har på et tidspunkt slettet nogle designer.cs filer som jeg ikke er klar over hvorfor er dukket op.. !
Avatar billede hulla Novice
04. august 2007 - 15:59 #3
:-) jeg fandt ud af det.

I stedet for, som jeg ellers plejer, at tilføje et website, er jeg kommet til at tilføje en webapplikation.

De opfører sig ikke helt ens kan jeg informere om.. :-)

tak for buddet