Avatar billede sihumuse Nybegynder
03. august 2007 - 11:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

manglende fil

Hej
er ved og instalere en ipod men den mangler en fil der hedder
LIBOBJC.I386.A.DLL
Kan i hjælpe
Avatar billede kong8 Nybegynder
03. august 2007 - 12:45 #1
Avatar billede sihumuse Nybegynder
03. august 2007 - 14:04 #2
Mener du at det er en spyware
Avatar billede off-line Nybegynder
03. august 2007 - 21:54 #3
LIBOBJC.I386.A.DLL findes vist i to versioner, hvor den ene er spyware, så du kan
ikke uden videre tage den fra nettet. Men jeg har den på  C:/programmer/
fællesfiler/appl. Så jeg må have fået den, da jeg installerede iTunes.
Avatar billede off-line Nybegynder
03. august 2007 - 22:01 #4
MEN, og her kommer pegefingeren, Du har ikke mindre end 5 åbne spørgsmål.
Dem må du se at få lukket. Du er heldig, at jeg ikke først så efter, for så
havde jeg ikke gidet svare dig. Det er der åbenbart heller ingen andre som gør.
Avatar billede kong8 Nybegynder
03. august 2007 - 23:56 #5
asgotbo - Enig ;) Også derfor den noget hurtige hjælp. :)
Avatar billede sihumuse Nybegynder
04. august 2007 - 12:39 #6
ok