Avatar billede akiro Nybegynder
31. juli 2007 - 16:58 Der er 4 kommentarer

Email signatur i Word

Hej Eksperter.
Jeg har et lille problem, som jeg ikke er i stand til at løse selv, og håber på hjælp.
På job er der en del PC'er, hvor alle - under indstillinger, signatur, ny, advanceret redigering, bruger word til at redigere med, med undtagelse af 1 enkelt PC - den åbner automatisk Notesblok til at redigere med!
Hvad er grunden til at den ikke vil bruge Word, men vælger Notesbog??
Avatar billede akiro Nybegynder
01. august 2007 - 17:54 #1
Glemte lige det sidste spørgsmål:
Er der nogen der ved, hvordan jeg ændrer det, så den bruger word som signatur editor?

På forhånd tak
Akiro
Avatar billede nellem Nybegynder
01. august 2007 - 22:42 #2
Et gæt er, at Word ikke er installeret på den pågældende computer.

Du opsætter signatur i Outlook 2003 i Funktioner/Indstillinger/Postformat. Husk foroven at angive format til HTML.

I samme menu angiver du at bruge Word.
Avatar billede akiro Nybegynder
03. august 2007 - 12:22 #3
Dit gæt var ikke rigtigt - word er installeret, og indstillingerne er også som du nævner, brugen af word, samt HTML formatet, og det er derfor det undrer mig, hvorfor den helst vil bruge notesbogen i stedet for word, som alle andre maskiner bruger.
Avatar billede nellem Nybegynder
03. august 2007 - 13:42 #4
Den eneste mulighed jeg kan komme i tanke om er, at der er gået kludder i hvilket program h.h.v. Word og Notesbog skal åbnes med.
Prøv at højreklikke på h.h.v. et Worddokument og derefter et Notesbog dokument. I egenskaber kan du bestemme hvilket program de enkelt dokumenttyper skal åbnes med.

Noget kunne tyde på, at Notesbog dokumentet er sat til at åbne med Word.