Avatar billede carstensuurland Nybegynder
31. juli 2007 - 00:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio : Class View

Kære Eksperter

Jeg har lidt problemer med at få vist mine klasser i "Class View". Der er intet i "Class View" hvilket gør det lidt svært at oprette instanser af klassen til debug m.v.

Hvad er der galt? Hvorfor kan jeg ikke se mine klasser?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
31. juli 2007 - 00:21 #1
Er det Class View eller Class Diagram?
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
31. juli 2007 - 08:52 #2
Det er Class View. Jeg har egentligt fået mine klasser frem nu (ved dog ikke hvad jeg gjorde...), men jeg har ikke mulighed for at højreklikke på en klasse, for derefter at vælge "Create Instance" - hvilket jeg gerne vil for at kunne debugge en enkelt instant.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
31. juli 2007 - 20:07 #3
Hvilken version af VS er det? Ved ikke om der er forskel hvis du benytter en Express version.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
02. august 2007 - 09:19 #4
Det er Pro versionen. Den burde netop understøtte oprettelse af instanser direkte fra Class View, men jeg kan ikke se det i min installation...
Avatar billede -psycho- Nybegynder
05. august 2007 - 16:54 #5
Mener du View -> Class View (Ctrl+Shift+C) ?
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
06. august 2007 - 09:22 #6
Ja det er den jeg mener. Men (uden at jeg har undersøgt det nærmere), så kan det være at det ikke fungerer fordi jeg kører uden Solutionfil. Jeg er bare en ren "Web Site" løsning.
Avatar billede -psycho- Nybegynder
06. august 2007 - 11:34 #7
Det virker hvis det er en web applikation, så du kan eventuel måske konverter dit web site til en web applikation
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
06. august 2007 - 11:41 #8
Ja det var også det jeg var på sporet af. Så får jeg vel en solutionfil. Det kan være den er påkrævet for at kunne anvende Class View m.v.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
25. juni 2008 - 23:12 #9
Lukket