Avatar billede segato Nybegynder
30. juli 2007 - 15:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Response Redirect og fragment

Hvordan laver jeg en Response.Redirect når url indeholde et fragment? Med fragment mener jeg #top hvor siden så vil navigere ned til et link med den id.

Response.Redirect("http://www.minside.dk?param=ere#fragment");
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. juli 2007 - 17:49 #1
Hmm, ja, det skulle da gerne virke, som du skriver. Dvs. det virker vist ikke i IE6 (7?), men bortset fra det.
Avatar billede kalp Novice
30. juli 2007 - 19:30 #2
du kan prøve at lave url encode og url decode på den igen når du skal læse url'en
Avatar billede segato Nybegynder
30. juli 2007 - 19:31 #3
Problemer er når jeg serverside prøver at få fat i param læser den værdien som "ere#fragment" hvilket jo ikke er meningen. Hvordan kommer IE lige ind i billedet?
Avatar billede segato Nybegynder
07. april 2011 - 19:33 #4
Ingen svar lukker