Avatar billede egr_sli Nybegynder
29. juli 2007 - 19:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kender denne 22" skærm godt?

Det drejer sig om denne LG: L226WTQ-WF

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=306682

Jeg er lige på nippet til at købe den, da jeg synes den har vildt frækt design, og gode specs. Jeg har haft en samsung 226bw før, som også var rigtig god, men vil gerne prøve noget andet, da jeg har solgt min samsung

Så, er der nogle der har nogle billeder af den (især bagside), eller endnu bedre en test/review ?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. juli 2007 - 02:53 #1
Der er en udmærket test i AOD 10/2007 (kan købes i butikkerne nu).
Quote: "Vi har haft mange skærme gennem vores hænder i tidens løb, men alligevel så formåede denne skærm at imponere."

Eneste minus: Skærmen kan kun vippes, ikke justeres i højden.

AOD gav karakteren 94%
Avatar billede egr_sli Nybegynder
30. juli 2007 - 03:08 #2
uhh lige hvad jeg manglede at høre, jeg ser på sagen.
Mange tak!
Du er velkommen til at lægge svar.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. juli 2007 - 11:22 #3
Det kommer her.