Avatar billede soulraven Nybegynder
25. juli 2007 - 18:03 Der er 4 kommentarer

Kom til at skubbe netkort ud mens computeren var tændt (driver)

genstartede computeren i samme ryk og den stallede da jeg kom til windows logon, men det er ligemeget, jeg så nic kortet var røget ud og slukkede og satte den så korrekt i igen, MEN.

Nu siger den sku at den har fundet nyt hardware og den gamle enhed er ikke til at finde, det er self det samme kort, men den vil have driver til den. jeg kan ikke rigtig komme på internettet eller lan, eller har nogen form for overførsels mulighed på computeren. er der en standard nic driver jeg kan bruge, eller er den gamle gemt et eller andet sted(har søgt og kan kun finde en uninstall fil som ikke  gør en pjalt når jeg giver den besked på at reparere kortet.

ack.
Avatar billede soulraven Nybegynder
25. juli 2007 - 18:04 #1
Netkortet er et gammelt pci Realtek.
Avatar billede fedora Nybegynder
25. juli 2007 - 20:42 #2
Prøv at sige den skal søge i system32/driver, der mener jeg den er gemt. Prøv ellers i den mappe hvor uninstall filen er. Der skulle gerne være en inf fil.
Avatar billede soulraven Nybegynder
25. juli 2007 - 22:24 #3
Der har jeg kikket, og det var no go. Har så til gengæld fundet den gamle driver under CAPS, men den duer ikke mere, tror sku den er gået i stykker. har heldigvis et netkort der ligger på mb men har heller ej driver dertil, så jeg må vel vente på et usb stik eller driver cd, Tak for din hjælp fedora.
Avatar billede fedora Nybegynder
03. september 2007 - 20:39 #4
No Problemo