Avatar billede soulraven Nybegynder
23. juli 2007 - 00:27 Der er 3 kommentarer

Omformer fra grøn/rød/hvid (scart stikkene) til spdif eller

"Omformer fra grøn/rød/hvid (scart stikkene) til spdif eller minijack, hvad nu giver bedste lyd"
Vil meget gerne have sat en eller anden omformer på så jeg kan bruge mit 5,1 lydsæt til tvet såvel til computeren
Gennem en slags omformer kan jeg forstille mig.
Jeg har gået og kikket i el-giganten efter en omformer det kan klare jobbet, men har ikke rigtig kunne finde nogen.
Hvis i kan anbefale bedre eller give mig lidt info på hvad jeg skal bruge for at få det til at virke vil jeg være meget taknemmelig.
Avatar billede djmaster Nybegynder
31. juli 2007 - 10:07 #1
Altså vil du have en omformer fra scartstik til minijack (eller spdif)?

Fra hvilken enhed kommer det signal der skal omformes?

Til hvilken enhed skal det omformede signal sendes?
Avatar billede soulraven Nybegynder
03. august 2007 - 01:34 #2
Fra SPDIF på bærbar til De omtalte kabler (rød grøn hvid)
Avatar billede djmaster Nybegynder
03. august 2007 - 10:02 #3
Hmm, har aldrig hørt om et rød/grøn/hvid kabel. (er det noget front/bag/center & subw kabel?)

Er det optisk eller coaxial spdif?

Prøv http://www.av-connection.dk/ De har også en god guide til at finde de kabler/omformere folk leder efter.