Avatar billede rasmushlarsen Nybegynder
21. juli 2007 - 01:02 Der er 6 kommentarer

Vista og fjern IE7

Hej,

Jeg vil gerne have benytte IE6 istedet for IE7 (længere historie hvorfor), men jeg ved ikke hvor jeg kan fjerne IE7 henne i Windows Vista?

Dette er en forudsætning for at kunne bruge IE6.

Er der nogen der ved hvor jeg gør det?

Mvh,
Jens
Avatar billede gurly Praktikant
21. juli 2007 - 01:22 #1
det tror jeg ikke at du kan, er vista ikke født med IE7
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2007 - 14:03 #2
Det kan man ikke "bare lige".
IE7 kan ikke afinstalleres, men du kan køre XP i en virtuel pc og IE 6 den vej.

Virtual PC er gratis: http://www.microsoft.com/windows/products/winfamily/virtualpc/default.mspx

Her er Imga af XP: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=21EABB90-958F-4B64-B5F1-73D0A413C8EF&displaylang=en
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juli 2007 - 14:04 #3
.
Avatar billede rasmushlarsen Nybegynder
22. juli 2007 - 11:29 #4
Mange tak for svarene ;-)
Avatar billede rasmushlarsen Nybegynder
22. juli 2007 - 11:31 #5
Har jeg fået givet jer point? Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gøre.
Avatar billede gurly Praktikant
22. juli 2007 - 14:24 #6
du giver bare john_stigers pointne ved at markere hans svar ude til venstre og klikke accepter

nu har jeg intet svarg lagt, men hvis flere har lagt svar så klikker du på CTRL på tastaturet imens du markere flere svar og så klikker accepter, så bliver pointne delt