Avatar billede skobbolop Nybegynder
20. juli 2007 - 16:40 Der er 6 kommentarer

installering af mus

Hej

Jeg sidder med en notebook og en logitech v150 laser mus som bare ikke spiller sammen. Jeg kører xp og når jeg sætter musen til får jeg denne fejlmeddelelse:

----------------------------------------------------
Hardwaren kan ikke installeres

Der opstod et problem under installationen af denne hardware:

*musens navn og model*

Der opstod en fejl under installering af enheden

Der opstod en alvorlig fejl under installationen.

Musen virker fint på andre computer. Jeg har også prøvet en anden logitech mus som rent faktisk virkede selvom jeg fik præcis den samme fejlmeddelelse, så det er vel computeren det er galt med?.. men hvad?

Har også prøvet at installere setpoint fra logitech uden held.. :(
Avatar billede peet-49 Novice
20. juli 2007 - 16:42 #1
Gå i enhedshåndtering og fjern alt under USB, genstart systemet og lad det selv indstallere igen, sæt så musen til igen.
Avatar billede peet-49 Novice
21. juli 2007 - 08:59 #2
Lidt feedback??
Avatar billede skobbolop Nybegynder
21. juli 2007 - 11:35 #3
:D.. tålmodighed er en dyd

Jeg har prøvet at fjerne alt under USB controllere og lod windows geninstallere dem efter genstart... sfik dog samme fejlmeddelelse da jeg tilsluttede musen

forslag?
Avatar billede peet-49 Novice
25. juli 2007 - 08:57 #4
Virker musen i en anden  pc?
Avatar billede skobbolop Nybegynder
04. august 2007 - 14:54 #5
ja
Avatar billede peet-49 Novice
11. september 2007 - 13:00 #6
Det er dine usb på bundkortet, der volder problemerne, kør en repair af windows, løser det ikke problemet, er usb chipsettet på bundkortet defekt.