Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2007 - 22:07 Der er 1 løsning

HJÆLP til Forbindelse til MySQL med asp.net

Jeg sidder nu næsten hårløs og hader computeren mere og mere.

Jeg har søgt og søgt men ingen kan forklare mig PRÆCIS hvordan jeg connecter mig til min MySQL database fra asp.NET med MySQL connector for .NET?

Altså jeg leder efter et færdigt kode eksempel hvor der er "Import namespaces" og hvad der ellers høre til includeret??
(jeg har uploadet denne Mysql.Data.dll fil til min bin mappe)

Jeg er NOOB til asp.net! Og er ved at gå amok over at jeg ikke kan få en så simpel ting til at virke, så hjælp venligst!
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2007 - 11:33 #1
Lukker igen