Avatar billede popstar Nybegynder
19. juli 2007 - 08:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis DVD backup program?

Hej

Findes der et godt gratis program, som kan kopier DVD'er ned på PC'en, hvorfra man så kan lave en kopi af filmen til en ny DVD?
Avatar billede spalten Nybegynder
19. juli 2007 - 08:40 #1
hej det kan være du kan finde et på download.com - tucows.com
Avatar billede norbert_ Nybegynder
19. juli 2007 - 09:06 #2
Du skal bruge to programmer. Først skal du have et program, som lægger din film ned på pc'en Dette hedder DVD Fab Decrypter. Det kan du trække ned her:
http://www.dvdfab.com/free.htm

Dernæst når du har filmen på PC'en skal du bruge et program, der hedder DVD Shrink. Den "krymper" filmen, så den kan ligge på en alm. DVD.
Den kan du trække ned herfra.
http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm
Og her er også en guide.
19. juli 2007 - 11:09 #3
Avatar billede popstar Nybegynder
19. juli 2007 - 11:23 #4
Jeg skrev gratis...
Avatar billede norbert_ Nybegynder
19. juli 2007 - 11:36 #5
Mine forslag er gratis. DVD-fab decrypteren er gratis og det er dvd-shrink også.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
19. juli 2007 - 22:51 #6
Takker for point :-)
Hvis der er problemer, spørger du bare.
Avatar billede AnyFellow Mester
21. juli 2007 - 12:09 #7
dvd-shrink kan også lægge filmene ned på pc'en, samtidig med at den komprimerer dem.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. juli 2007 - 12:52 #8
Programmet har ikke været opdateret i nogle år, så derfor kan du kun med succes gøre det med ældre DVD'er. De nyere DVD'er med avanceret kopieringsspærring kan DVD-shrink ikke klare. Så du har kun halvt ret :-)
Avatar billede spalten Nybegynder
17. november 2010 - 18:48 #9
Sag lukkes