Avatar billede laguna2 Nybegynder
17. juli 2007 - 22:51 Der er 1 kommentar

Hardware fejl? :s

Hejsa.

Jeg er ved at blive vanvittig - min PC vil bare ikke køre ordenligt.
Den crasher en gang imellem - som regel kun i spil, men nogle gange også i Windows. Jeg ved ikke helt hvornår det begyndte; men det er blevet umuligt at spille nu.

Det er et halvt års tid siden jeg købte ny processor, RAM og bundkort + en ekstra harddisk, og hvor jeg så beholdte mit gamle ATI Radeon AGP kort. Da jeg så begyndte at få fejlmeldinger i spil, og nogle af dem havde med display at gøre, tænkte jeg at mit Gfx nok var blevet for gammelt - så jeg bestilte et nyt, billigt et (et Geforce 6200). Dette kort var dog dårligere end det jeg havde før, men det lod til at jeg ku køre spillene bedre end før, så jeg beholdte det.
Det er nok ved at være et par uger siden jeg gjorde det, og nu er det samme begyndt igen - den crasher, og det er 100% sikkert at den vil gøre det. Det er bare uregelmæssigt, hvornår den finder på at gøre det.

Jeg har tjekket alt, hvad der faldt mig ind: Temperatur, hardware test osv, men har ikke fundet nogen fejl - ikke det mindste.
Desuden har jeg formateret op til flere gange, og det er stadig samme problem.

Hvad i alverden skal jeg gøre? Skifte alt hardware igen? Det eneste jeg gemte sidste gang var mine harddiske og mit Gfx.
17. juli 2007 - 22:58 #1
http://www.ultimatebootcd.com/download.html - den CD har alverdens HARDWARE test(s) at lege med...