Avatar billede claus.kaae Nybegynder
04. juni 2001 - 23:55 Der er 5 kommentarer

Kan ikke spille shugon totalwar, GEforce2 nvidia .Men med TNT2 m64 OK

Mit GEforce kort er med 32 mbDDR ram,skule jeg måske skrive.Det er kun ved shugon totalwar at der er problemer,jeg kan godt instalere det men jeg kan ikke spille det,når po starten kommer og jeg trykker play,bliver skrivebordet tomt igen.Samme maskine kunde godt med et nvidia TNT2 m64.Det er en p3 600 mhz og 256 RAM motherboard MS-6163/atx bx13
Avatar billede claus.kaae Nybegynder
04. juni 2001 - 23:57 #1
PS:Alt andet køre perfekt
Avatar billede darkside Nybegynder
05. juni 2001 - 00:07 #2
Hm kører du med windows 2000?

/DarkSide
Avatar billede darkside Nybegynder
05. juni 2001 - 00:09 #3
Og har du husket at afinstallere det gamle Grafik kort først.?
Avatar billede pringle Nybegynder
05. juni 2001 - 10:49 #4
installér programmet nVmax (www.nvmax.com). Der er en masse forskellige justeringer af dit grafikkort, som måske kan hjælpe på det.
Avatar billede drone Nybegynder
29. august 2001 - 23:33 #5
HVis du stadiog læser her og stadig har problemer, så prøv at installere
de seneste nvidia drivere.
Fås her:
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=drivers

Det er et kendt problem at der har været problemer med geforce og shogun. Men dette skulle værre løst driver version 12.41 og opefter.

En udemærket shogun side:
http://erado.totalwar.org/