Avatar billede hope Nybegynder
04. juni 2001 - 23:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Internt mailsystem

Hey,

hvad med at integrere et mailsystem til brugerne, sådan at de ikke behøvede at opgive deres rigtige email...

ok, hvis ikke der er nogen der fatter hvad jeg mener, så nevermind for jeg kan ikke forklare det!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
04. juni 2001 - 23:42 #1
Det er godtnok mange e-mail\'s der skal oprettes...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
04. juni 2001 - 23:42 #2
Fed ide, den er jeg med på!

+--------------------------------------------------+
  Mød mig til eksperten-event i århus den 18. august
  skynd dig at tilmelde dig, det kan stadig nåes på
  http://www.ekspertenfest.dk/
  WebmasterDK
+--------------------------------------------------+
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. juni 2001 - 23:51 #3
Var det ikke nemmere at lave en lille

\"Kontakt mig\" knap på bruger siderne (bruger.phtml) hvor der bliver sendt en mail til
personen om at man gerne vil i kontakt med ham/hendé hvor ens email dresse står (i den email de modtager)

Så kan vi også selv bestemme om vi vil snakke med en person eller ej.
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. juni 2001 - 00:02 #4
ellers ER det heller ikke værre end at man kan oprette en anonym mail som evt. videresender mailen til ens egen box, hvis man ikke vil ud med den rigtige..
Men ærligt.. så kan folk da skrive info på minisite hvis de vil kontaktes.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. juni 2001 - 00:08 #5
måske en lille form mail på minisites

Fra:
Emne:
Tekst:
Avatar billede hope Nybegynder
05. juni 2001 - 09:26 #6
Nah, men jeg synes ret praktisk det ville være smart.

Jeg har POP3, så når jeg cheker på skolen eller andetsteds, så kan jeg ikke se de mails der er blevet sendt, og min YahooMail er tit nede....

....og...det er smartere at samle tingene et sted....tjaa det er  jo et spørgsmål om at man kan lide det eller ej, det vil jeg lade stå åbent lidt endnu!