Avatar billede tatiana Nybegynder
04. juli 2007 - 21:15 Der er 8 kommentarer

Kan ingenting gøre..

Jeg har et problem med min bærbare computer. Den bliver ved med at "fryse" skærmbilledet. Jeg kan slet ikke gøre noget. Det er forskelligt fra gang til gang hvor lang tid der går før den "fryser" Alt går i stå. Det virker lidt som om at hvis den får dor meget at lave så går den i stå..

Er der nogen der måske har en forklaring på det??
Håber der er nogen der kan være til hjælp...

Lena
Avatar billede sigs Nybegynder
04. juli 2007 - 21:53 #1
det lyder til at din CPU bliver for varm nogen gange, for at tjekke din CPU temparatur, kan du hente et program der hedder coretemp, så kan du se om den bliver for varm.
Avatar billede tatiana Nybegynder
04. juli 2007 - 22:00 #2
Kan computeren godt blive for varm på 5 min?
Avatar billede sigs Nybegynder
04. juli 2007 - 22:01 #3
ja, hvis den ikke får luft nok, så bliver den meget hurtig for varm, men har den kørt uden problemer før?
Avatar billede tatiana Nybegynder
04. juli 2007 - 22:05 #4
Ja det har den gjort i snart 1 1/2 år.. Jeg har lige fået sat nogle flere ram i.. kan det have noget at sige..
Avatar billede sigs Nybegynder
04. juli 2007 - 22:15 #5
hmmm, det er ret så tvivlende at det er problemet, men det er vel oplagt. jeg har desværre ikke ret meget forstand på dit problem, vi må hellere vente på andre :)
Avatar billede tatiana Nybegynder
04. juli 2007 - 22:17 #6
det har du nok ret i.. men mange tak for at du prøvede..
04. juli 2007 - 22:17 #7
... jeg vil også gå efter varmeproblem ...

Start op i Fejlsikker tilstand - OG LAD DEN STÅ DER... "Dør" den så også der ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. juli 2007 - 15:15 #8
Mit støvfilter (fint trådnet) i bunden af min bærbare et tit støvet til, det klarer seg med et sug fra en støvsuger