Avatar billede brie Nybegynder
04. juli 2007 - 18:58 Der er 5 kommentarer

ad-hoc - internet "videreformidling"

Jeg har en bærbar med 2 netkort, det ene er på nettet og den anden danner et ad-hoc netværk...
Det hele er funktionelt og under netværks og delingscenter (vista) kan jeg se de 2 forskellige netværk...

Mit netkort udadtil har adgang til lokal og internet

Mit netkort der danner ad-hoc har kun lokal netværk...

At connecte til ad-hoc fungerer fint, men den der er ingen internet adgang fra min søsters comp

Hvordan ind i h... kan jeg videreformidle internet til min søsters bærbare...

Jeg kan nemt bruge kabler men jeg vil død og helvede have det trådløst...

Jeg vil gøre alt for at få det til at virke...
04. juli 2007 - 19:06 #1
Avatar billede brie Nybegynder
12. juli 2007 - 18:15 #2
Jeg er ked af det, men det lader til at ad-hoc kun er en midlertidig løsning, desuden flyver resten af mit netværk fløjten når jeg gør det sådan...

Sorry...
14. juli 2007 - 17:57 #3
(Forstået sådan at ???)
Avatar billede brie Nybegynder
16. juli 2007 - 23:01 #4
bare lav et svar så får du 200 point, men mit internet går i udu når det ene netkort bliver med fast ip...

vel at mærke det der skal connecte til min søster...
16. juli 2007 - 23:48 #5
(Stadig ikke helt forstået?)
Vil - foreløbig - ikke have point på den måde !