Avatar billede mpjc Nybegynder
02. juli 2007 - 20:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

cms system med 6 undersider

Efter lidt søgen rundt omkring på nettets mange hjemmesider, er det mig ikke lykkedes at finde de(t) script(s) jeg skal bruge.

Jeg vil derfor høre om I kan hjælpe!

Jeg har en eksisterende hjemmeside med tekst, denne hjemmeside vil jeg gerne have gjort mere dynamisk, hvilket gerne skulle betyde at man kan redigere den online.

Jeg søger derfor en mysql kode til 6 undersider samt administrationsdel, der gør det muligt at redigere i den tekst som står på hjemmesiden.
Avatar billede Kengun Praktikant
02. juli 2007 - 22:18 #1
Måske du kan bruge PHP-Fusion og bare "deaktivere" de elementer du ikke trænger? Det er ret nemt at sætte op. Se www.php-fusion.dk
Avatar billede bauerdata Nybegynder
04. juli 2007 - 15:19 #2
Avatar billede mpjc Nybegynder
05. juli 2007 - 13:23 #3
Det kan nævnes at jeg har et system i ASP samt med ODBC database... Der kan lige præcis det jeg ønsker, min webserver understøtter bare ikke ODBC adgang.

Der kan evt. byttes....
Avatar billede mvang Nybegynder
14. august 2007 - 23:38 #4
Hvis dit webhotel understøtter asp, så kan du ligge dine data ind i en mysql og lave din conn streng om..

Ellers kan jeg anbefale cms systemet cmsmadesimple. http://www.cmsmadesimple.org/
Avatar billede mpjc Nybegynder
27. juli 2010 - 15:36 #5
Svar.