Avatar billede jyde.dk Nybegynder
27. juni 2007 - 22:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af video konference system

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogen der kan anbefale en løsning ( software og hardware) til etablering af et Video konference system.

Det skal være en prof løsning der virker... så ikke noget med messenger osv.

jeg kunne godt tænke mig en løsningen hvor flere end 2 kan snakke sammen ? men ved ikke om det er muligt.

Pt. skal det være mellem x antal pc'er, men senere skal det kunne klare en storskærm

er der nogen der har erfaring med dette emne ?
Avatar billede martch17 Nybegynder
23. juli 2007 - 14:48 #1
Hej.
Der findes flere forskellige løsninger på området.

De prof. må være
www.webex.com eller breeze.com fra Adobe.

Med venlig hilsen
Martin Kragh
www.instant-reply.dk - mindsker den virtuelle afstand mellem dig og kunden.

læs om online customer service management og relevante teknologier på www.e-callcenterforum.com
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. juli 2007 - 21:28 #2
martch17> Jeg vil lige gør dig opmærksom på Ekspertens regel §2.1.6:

[Det er ikke tilladt at:] "gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur."

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede martch17 Nybegynder
24. juli 2007 - 07:16 #3
ups. Tak for beskeden. Det sker ikke fremover ;o)
Avatar billede decaroaps Nybegynder
20. august 2007 - 21:43 #4
Hej

Vi er i gang med at udvikle et video konference system som kan præcis det som du leder efter. Det er nemt at bygge videre på, så det kan udvikles præcis efter dine ønsker, hvis der skulle være nogen specielle krav, udover det som du beskriver i teksten oven over.

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig.
Eventuelt på email eller telefon.
dn@decaro.dk eller 3210 4662

Mvh. Dennis Nielsen
Decaro ApS
Avatar billede jyde.dk Nybegynder
21. november 2008 - 19:43 #5
lukker ?