Avatar billede carstensuurland Nybegynder
27. juni 2007 - 09:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Referance til subdomains

Kære Eksperter

Hvilke gode råd er der til anvendelse af subdomains?

Jeg har f.eks URL'en http://subdomain.mitsite.dk

Hvordan opretter jeg bedst muligt URL'er til dette, når jeg samtidig har brug for at kunne teste lokalt, hvor jeg jo af gode grunde har nogle andre URL'er (f.eks localhost et eller andet)?
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
27. juni 2007 - 09:26 #1
P.S.: Det skal lige med, at når jeg normalt opretter URL'er så skriver jeg f.eks "/Undermappe/Side.aspx" - Hvordan omskriver jeg bedst muligt det, så der henvises til subsites?
Avatar billede a1a1 Novice
27. juni 2007 - 11:36 #2
er ikke helt sikker på hvad du vil, men du kan altid rette i din hosts fil, og "påstå" at din computer (din interne ip 127.0.0.1) er f.eks. www.microsoft.com, filen ligger her:
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
31. juli 2007 - 00:08 #3
Lukker