Avatar billede zlapes Nybegynder
25. juni 2007 - 19:47 Der er 4 kommentarer

Pleazzz Hjælp mig leder efter et program som er gamelt men godt

Davs, er der nogen der ved eller kan huske hvad det program hedder, hvor man bl.a. kan "save" i sin skærm med en motorskærm, eller fylde den med myrer og brænde dem bagefter. Har haft det for lang tid siden, men har glemt hvad det hedder.
Christian

PS hvis i har et link hvor man kan downloade det program så skriv det:)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juni 2007 - 20:04 #1
Jeg mener at pakken hedder DesktopToys.. vist nok lavet af Microsoft..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juni 2007 - 20:07 #2
Det er det så ikke..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. juni 2007 - 20:10 #3
Jeg kan ikke garantere at exe filen er skannet og ikke indeholder ondsindet kode, men det er muligvis det her spil:

http://www.gamershood.com/forum/showthread.php?t=2347
Avatar billede swiatecki Novice
25. juni 2007 - 21:57 #4
På min skole hed det spasser.exe :p

Men mener det hed noget med (de)stress