Avatar billede zombien Juniormester
25. juni 2007 - 11:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IIS 7.0 & HTTP 500 Fejlen

Hej Eksperter...

Jeg sidder og har et problem, jeg arbejder meget i asp samt i vedhæng med Mysql Databaser...

server software
IIS 7.0 og MySql 5.0

jeg kan sagtens køre asp-filer uden problemer...
med den ganske simple asp-kode response.write "Hej Med Dig"

men så snart, det bliver mere advanceret i sammenhæng med en MySql database, får jeg straks en http 500 fejl...

hvad skal jeg gøre???
Avatar billede keysersoze Guru
25. juni 2007 - 17:08 #1
funktioner -> internetindstillinger -> avanceret -> fjern kryds i "vis meddelelse om uskadelige http-fejl"

... så får du en brugbar fejlmeddelelse som du måske selv kan løse problemet ud fra :)
Avatar billede zombien Juniormester
25. juni 2007 - 20:29 #2
ved jeg fjerner dette hak...
får jeg bare beskeden " en fejl opstod ved læsning af url. Kontakt system administrator "
Avatar billede keysersoze Guru
26. juni 2007 - 21:40 #3
Den fejl er jeg godt nok ikke lige stødt på før - kører du det lokalt eller er det online?
Avatar billede zombien Juniormester
27. juni 2007 - 06:51 #4
Jeg køre offline :-D dvs. lokal webserver til at teste scripts på
Avatar billede keysersoze Guru
02. juli 2007 - 18:46 #5
hvordan ser din kode ud?
Avatar billede zombien Juniormester
16. august 2010 - 18:11 #6
lukket
Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2010 - 19:18 #7
tak for hjælpen...