Avatar billede ut-zone Nybegynder
24. juni 2007 - 22:21 Der er 1 kommentar

Min mobil vil ikke læse hukommelses-kort.

Hejsa..

Jeg har et problem med et hukommelseskort jeg lige har købt.
Når jeg putter det i min telefon(Samsung d900), og jeg prøver at aflæse det, siger den "ikke tilladt".

Jeg læste så på en side, at man skulle prøve at formatere det fra FAT32 til FAT16. Det gjorde jeg så, og det virkede. Men så i dag, da jeg skulle overføre noget mere til den, sagde den det igen. Jeg prøvede så at formatere igen, men det virkede stadig ikke. Hver gang jeg vil formatere den, siger den, at den står på FAT32. Hmm.. nogen der ved hvad man evt. kan gøre?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. juni 2007 - 23:29 #1
Jeg har samme problem