Avatar billede madsmoller Nybegynder
21. juni 2007 - 16:22 Der er 1 kommentar

Kan ikke afspille lyd- og billedfiler

Jeg kan ikke afspille lyd- og billedfiler fra internettet. Hver gang jeg prøver at klikke på en lyd eller billedfil på nettet, så kommer den med beskeden "lexplore har medført fejl i kernell32.dll. lexplore lukkes" Nogle gange står der <ukendt> i stedet for kernell32.dll, men resultatet er det samme. Hvis jeg downloader de samme lyd eller billedfiler, så kan min computer uden problem afspille dem, men den vil altså ikke afspille dem ellers.
Avatar billede bursch Nybegynder
21. juni 2007 - 16:30 #1
http://www.driverskit.net/dlldisc/get1550.html

Hvis du henter filen igen skal du boot op i fejlsikret tilstand og smide den ind  i system32 så skulle du være oppe og køre igen :)