Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. juni 2007 - 18:11 Der er 1 løsning

Load Balancy finder ikke død server igen

Hej,

Jeg har et setup med tre maskiner; en Load Balancer og to Webservere (alle med Apache installeret).

Jeg har fået Load Balancy til at virke med mod_proxy_balancer, så trafik deles på de to Webservere.

Når / hvis den ene Webserver går ned, melder Load Balancer Manageren status for maskinen til at være 'Err', hvilket også er helt fint.
Problemet er nu, at serveren aldrig meldes OK igen, selv om den er kommet op og kan kaldes via dens sub-domæne.

Hvordan fortæller jeg Load Balanceren at maskinen er kommet op igen, uden at skulle genstarte Apache på Load Balanceren (det er jo ikke en holdbar løsning at maskinerne ikke automatisk meldes klar igen)?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. juni 2007 - 19:49 #1
Jeg har fået det op at køre - fejlen var noget konfiguration i httpd.conf der ikke var som det skulle.