Avatar billede dougheffernan Nybegynder
19. juni 2007 - 11:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SQL Server Reporting Services og IIS (på forskellige servere)

Hvorledes skal SQL Server Reporting Services installeres på SQL Serveren hvis IIS er installeret på en anden server?
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
19. juni 2007 - 18:12 #1
Du må have en IIS på server hvor Reporting Services kører. I princippet kan SQL Server og Reporting Services køre på to forskellige servere, men det mener jeg kræver to SQL Server licenser.
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
13. august 2007 - 11:14 #2
Har glemt hvordan (står i server-dokumentationen!), men det KAN godt lade sig gøre at have IIS og Reporting Services kørende på 2 forskellige servere.