Avatar billede cfjensen Nybegynder
18. juni 2007 - 10:45 Der er 1 løsning

Box til broadcast savnes

I gamle dage havde man på skolen en højttaler ved siden af tavlen. Rektor kunne nu meddele alle klasselokaler at der var varmefri eksempelvis.

Findes der en løsning med en box indeholdende en forstærker/højtaler og en IP-device som kan plugges ind i et LAN og give samme funktionalitet? Tilhørende administrationsværktøj er vel så en selvfølje

På forhånd tak
Avatar billede cfjensen Nybegynder
18. juni 2011 - 23:49 #1
likket