Avatar billede larsbb Nybegynder
13. juni 2007 - 17:01 Der er 1 løsning

Lampe til Panasonic PT-A E700

Så skete det jeg havde frygtet længe. Efter 2000 kvalitetstimer gik lampen i min projektor (Panasonic PT-A E700) død. Lige på den dag jeg havde store planer om at se film og hygge med kæresten. Typisk. Jeg skal nu ud og investere i en ny.

Tapeconnection kræver ca. 3000,- og kan levere den indenfor 3 uger. Det er ikke godt nok.

Jeg har fundet følgende side:

http://www.cinemagic.dk/panasonic_et_lae700-p-1861.html?osCsid=08b14d4a82663570cd3c997e0c89aa47

Dvs. en hurtigere levering til samme pris. Jeg vil dog gerne have den yderligere ned i pris. Jeg har googlet lidt og fundet

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/287361S2-3.html

hvilket er en hel del billigere, men jeg aner ikke om de er troværdige og hvor længe der går før jeg får den. Jeg fatter desuden heller ikke særlig meget tysk, så det kniber lidt med at navigere rundt på siden.

DERFOR:

Har i erfaringer med at bestille denne slags ting over nettet og kan i anbefale et websted?

Er der iøvrigt nogen der ved, hvordan man sætter en sådan lampe i sin projektor? Jeg vil nødigt ødelægge lortet.
Avatar billede larsbb Nybegynder
14. juni 2007 - 18:23 #1
lukker