Avatar billede websam Nybegynder
07. juni 2007 - 17:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør jeg nu ?

Hejsa,

Jeg har haft et nedbrud på en maskine hvor jeg havde et ældre projekt liggende og desværre er koden gået tabt.

Jeg har dog en compilet version af projektet hvor alt kode ligger i en .dll fil. Mit spørgsmål går nu på hvordan jeg får rettet en enkelt linie kode i denne .dll fil ?

Jeg ved der findes et program "reflektor" som kan decompile koden så jeg kan gennemse koden, men kan jeg også rette i dette ?

/Websam
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2007 - 17:37 #1
Copy paste fra reflector disassembler vinduet til en fil og build den med
rettelser.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2007 - 17:38 #2
Maaske er Anakrino bedre da den default konverterer en DLL til komplet C# output
(hvor Refelctor er mere til browsing frem og tilbage).
Avatar billede arne_v Ekspert
07. juni 2007 - 18:30 #3
Har du brug for nogle morsomme jokes om maend og backup ?

:-)
Avatar billede websam Nybegynder
07. juni 2007 - 22:25 #4
he he he . . . nej dem har jeg fået rigeligt af.

Men den Anakrino ser ikke ud til at virke eller rettere sagt når jeg loader min .dll så sker der nada, kan det skyldes at det er skrevet i VB ?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juni 2007 - 01:42 #5
Skriver du:

exemplar foobar.dll > foobar.cs

?
Avatar billede lifo Nybegynder
10. juni 2007 - 16:41 #6
Der er et plugin til reflector som spytter koden ud i filer
http://www.denisbauer.com/NETTools/FileDisassembler.aspx
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2007 - 22:41 #7
Kommet videre ?
Avatar billede websam Nybegynder
08. august 2007 - 20:19 #8
Ja det er jeg med det kedelige resultat at jeg måtte starte forfra :o(

Men smid et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. august 2007 - 03:11 #9
ok