Avatar billede fuxi Nybegynder
06. juni 2007 - 20:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billede til godkendelse

Jeg har et forum på www.backpackerplanet.dk hvor vi er begyndt at have en del problemer med spamming i forummet.
Jeg har lavet forummet så man ikke nødvendigvis skal være medlem for at lave et svar, hvilket er bevist. Dermed kommer der desværre også en del spam ind! Den spam vil jeg meget gerne til livs - en ide ville være at lave "Billede godkendelse" ala dem der er på så mange andre sider, i ved dem hvor teksten er skrevet i 3d og man så der efter skal skrive hvad der står.

MEN hvad pokker hedder sådan noget og hvor finder man en gratis eller næsten gratis applikation der kan lave disse billeder? Jeg har forsøgt at lede efter en sådan applikation men uden held... er der en der kender til en?

MVH
Fuxi
Avatar billede cpufan Juniormester
06. juni 2007 - 22:47 #1
Avatar billede fuxi Nybegynder
15. juni 2007 - 22:35 #2
mange tak!