Avatar billede 13thsky Nybegynder
04. juni 2007 - 11:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et letoverskueligt debatforum?

Er der nogen der kan henvise mig til at letoverskueligt debatforum?

Jeg står selv og skal igang med at designe et lille debatforum og det er vigtigt at det bliver så brugervenligt som muligt. Hvor kan jeg finde noget inspiration?

/13
Avatar billede lund_dk Praktikant
04. juni 2007 - 11:37 #1
uh, der findes 100000000 overskuelige debatfora..
Brug google, søg, og find et du syntes om..

Det er meget indivuduelt hvordan man definerer letoverskueligt..
Avatar billede 13thsky Nybegynder
04. juni 2007 - 11:47 #2
ja, det er klart. Men det jeg efterlyser er jo netop ikke en individul mening, men derimod en bred mening. Altså et sted hvor brugerne, experter, eller andre har givet udtryk for at brugervenligheden er i top.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. juni 2007 - 12:21 #3
phpBB er måske ikke voldsomt brugervenligt taget ud fra systemet, men da det benyttes SÅ mange steder på nettet, er de fleste debattører støt på det, og derved både kender opbygning og funktioner. Så det kunne bestemt være et forum at tage udgangspunkt i.
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
05. juni 2007 - 07:59 #4
Kan anbefale phpBB som du kan se et eksempel på her:
http://www.emailsignature.eu

Fordele:
1) Kan søgeoptimeres (se fx. link til seneste indlæg på forsiden, individuelle title-tag på alle sider og søgemaskinevenlige URL'er)
2) Du kan hente mange gratis komponenter (jeg tilbyder bl.a. aut. email ved klik på Watch this forum for new topics)

Der er en ny eversion i Beta som jeg ville anbefale at starte med.

Mvh
Jesper Frier
www.brandedmails.com