Avatar billede kimtheman Novice
01. juni 2007 - 13:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se mine tradedoubler reklamer samt diverse billeder

Hejsa.
Ved ikke lige helt hvornår det skete og hvordan. Men det er blevet sådan at jeg pludselig ikke kan se mine tradedoubler reklamer på mine hjemmesider samt billeder på denne hjemmeside http://www.tradedoubler.dk/pan/cms
Jeg ser kun et omrids af billedet og så er der et rødt kryds i.
Reklamerene fra tradedoubler er script og jeg har prøvet alle de forskellige muligheder man har på deres hjemmeside om det skal være image, flash banner m.m. Men ingen af dem kommer frem på min side. Det har ellers virket og kørt fint men lige pludselig virker det ikke. Men på min kone´s computer kommer det hele fint frem. Har rodet med diverse indstillinger for browseren og det ser ud til det hele står som det skal. Har også afinstalleret IE7 samt installeret igen men lige meget hjælper det om det er IE6 eller IE7.'
Nogen der ved hvor problemet ligger?
Mvh Kim
Avatar billede kimtheman Novice
01. juni 2007 - 13:41 #1
Forresten skal lige sige jeg også har google reklamer på siden og de virker fint!.
Kim
Avatar billede kimtheman Novice
10. juni 2007 - 22:05 #2
Kan det virkelig passe ingen kan hjælpe mig med mit problem?
Kim
Avatar billede kimtheman Novice
11. juni 2007 - 14:41 #3
TiHi troede det var "eksperter" der kom herinde!
Avatar billede olebole Juniormester
11. juni 2007 - 14:45 #4
<ole>

Det er det også ... men der er væsentlig forskel på en ekspert og en clairvoyant  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede kimtheman Novice
19. januar 2008 - 22:17 #5
lukker og slukker