Avatar billede carstensuurland Nybegynder
30. maj 2007 - 09:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Form og MasterPage

Hej Eksperter

Jeg er ved at lave et site, som gør brug af masterpages.
I den forbindelse har jeg en søgeside (search.aspx) som skal vise eventuelle resultater i en anden side (results.aspx).

Mit problem:

Min masterpage har indsat et form-tag som kører på serveren. Dette bliver selvfølgeligt nedarved til min search.aspx side.  Det er fint nok, men hvordan kan jeg fra search.aspx angive, at min form skal poste til results.aspx?

Dvs. hvordan får jeg (fra search.aspx) fat i action egenskaben på den form som er inkluderet i min master?
Avatar billede neoman Novice
30. maj 2007 - 11:31 #1
Det ser ud til at du prøver på at gøre tingene i "ASP-classic" style :)

Prøv at se disse links:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms178140(VS.80).aspx
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms178139(vs.80).aspx
Avatar billede neoman Novice
30. maj 2007 - 11:35 #2
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
30. maj 2007 - 11:56 #3
Det var lige det jeg ledte efter. Tak for det.
Send et svar så får du pointene.
Avatar billede neoman Novice
30. maj 2007 - 12:21 #4
svar:)