Avatar billede ranni Forsker
29. maj 2007 - 20:15 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Flytning af program

Hej.
Kan jeg flytte et program (grundet pladsmangel)fra harddiscen på PCèren til extern HDD uden at afinstall og install på ny.

PS jeg er en gammel knark og ikke nogen ørn til EDB og pointgivning kan jeg ikke finde ud af.
29. maj 2007 - 20:22 #1
... sansynligvis IKKE 'bare' lige...

---------------------------------------

Mht. Pladsmangel (på systemdrevet?) så prøv lige dette ->
Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek. Hent den lille batfil, dobbeltklik på filen, og der går et split sek. Så er temp renset.
www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

... og se om det giver noget plads ?

---------------------------------------

Afinstaler programmer som du IKKE bruger mere:
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

---------------------------------------
29. maj 2007 - 20:23 #2
Mht POINTgivning ->
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. maj 2007 - 20:26 #3
vil bare sige, nogle gange virker det "bare at flytte det", andre gange ikke. Virker det ikke.. ja så geninstaller.!
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2007 - 21:07 #4
Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : PDA :: Generelt :: Flytning af program :

Det gik da vist lidt for stærkt med at vælge kategori hva? ;)
Avatar billede ranni Forsker
29. maj 2007 - 21:56 #5
Tak dr1 larry.
Beskrivelsen er på det plan jeg bør kunne forstå,så jeg prøver.
Skal du bruge point, kan jeg da prøve.

Måske john stigers kan forklare, hvad kategori, jeg skulle bruge, måske kan jeg forstå det også
29. maj 2007 - 22:31 #6
Eks -> http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/

Har du gennemført/prøvet noget fra [29/05-2007 20:22:20] ?
Avatar billede ranni Forsker
29. maj 2007 - 22:59 #7
Ja jeg prøvede clean. Sort vindue poppede op et øjeblik, jeg kunne lige nå at læse over et par blink : ingen adgang til denne fil
                    bruges af anden
tror jeg der stod.
Nogle programmer vil ikke slette f. eks Nero og Magix, de går i stå inden helt færdig.
Det er højst sansynlig en 45 fejl (45 cm. fra min skærm)
29. maj 2007 - 23:25 #8
... det med "sort vindue" er rigtigt nok...
29. maj 2007 - 23:26 #9
Der er (andre) trix  i denne tråd -> http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=38477
Avatar billede ranni Forsker
30. maj 2007 - 11:05 #10
Tak dr1 larry.'
Jeg "fjumrer" rundt i dine gode råd. Jeg får mere og mere ledig plads og og mine programmer virker stadig, så jeg har åbenbart indtil nu ikke gjort noget forkert men jeg er inde i noget , jeg slet ikke har forstand på.
30. maj 2007 - 17:43 #11
(Man skal jo nogle gang lære på den 'hårde' måde *S*)
01. juni 2007 - 19:49 #12
Status ?
Avatar billede ranni Forsker
01. juni 2007 - 22:34 #13
Hej jeg er kommet op på 25% ledig plads nu, så nu kan jeg igen arbejde med filmstumper. Nu skal jeg bare til at finde af, hvorfor nogle programmer ikke vil slettes.
Du skal have tak for hjælpen denne gang; jeg løber helt sikker ind andre problemer, men så må jeg definere dem lidt tydeligere.
Du skal vel sende et svar, så må se om jeg finde ud af give point.
08. august 2007 - 08:57 #14
Ping...

(Det var et [svar]...)