Avatar billede willsmith Nybegynder
28. maj 2007 - 19:30 Der er 4 kommentarer

Logo til basketside (NBAinfo)

Jeg er medlem af redaktionen på NBAinfo.dk

Vi søger et logo, som skal bruges til lidt forskelligt (tryk på t-shirt, PR osv.). Derfor vil jeg prøve lykken herinde. Udlover 200 pts. til det bedste bud.

Kravene er:

- Vores URL skal indgå i logoet "www.nbainfo.dk"

- Logoet skal laves i et format der gør det muligt at forstørre det op i minimum A3 størrelse uden at gøre det grynet (gerne endnu større)

- Logoet skal være NBA/basket relateret, og må selvfølgelig ikke indholde "ulovlige" elementer.

- Farvemæssigt må den godt spille ind med siden (ikke nødvendigvis i de grå nuancer, men noget der så matcher og ikke clasher)... kunne være at det kunne laves i forskellige farveudgaver (altså identisk logo men i flere farvevarianter).

Kan f.eks. være et cirkulært eller ovalt eller en firkant der er lige stor på alle sider eller en basketball af en art osv.

Håber på et godt resultat.

Mvh.

Jonas (www.nbainfo.dk)
Avatar billede groovin Nybegynder
31. maj 2007 - 02:50 #1
Et forslag (skitse): http://www.groov.in/logos/NBAskitse.jpg

Hvis det godkendes, rentegner jeg og mailer det i en vektor udgave. Så kan i forstørre/formindske uendeligt og altid have et knivskarpt resultat...
Avatar billede willsmith Nybegynder
31. maj 2007 - 15:14 #2
Tak for buddet... jeg vil dog gerne lige se flere bud før jeg beslutter mig.
Avatar billede flashnoob Nybegynder
04. juni 2007 - 20:46 #3
Jeg kom med et forslag til Jer for et års tid siden, i spørgsmålet her: http://www.eksperten.dk/spm/703961
Der var lovet penge (750-1000 dkr) for banner og logo, men I fik aldrig lukket spørgsmålet, på trods af at jeg gentagene gange skrev!
Mine forslag var http://virksaa.1go.dk/exp/703961/index.html . Logoet har jeg stadig liggende :)
Avatar billede willsmith Nybegynder
05. juni 2007 - 12:33 #4
Flashnoob --> Det ser da umiddelbart godt ud. Dog er den tråd lavet af sidens tidligere ejer, og vi er ikke istand til at betale den sum penge som det er nu idet, at vi ikke tjener penge på hjemmesiden.

Hvordan ville det se ud med de 200 pts, som er udlovet her ?