Avatar billede heloo Nybegynder
28. maj 2007 - 12:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

appende til url

Jeg har en side med 3 paneler hvor visning skiftes efter klik på videre knappen. men jeg har brug for at appende til url en så at der ved panel2 bliver sat ?id=2 og ?id=3 osv..
kan man det uden at lave redirect til siden selv?
Det er fordi at google analytics ikke kan kende forskel ellers da siden jo er den samme heletiden....
Avatar billede tomledk Nybegynder
28. maj 2007 - 13:25 #1
Umiddelbart kan du af sikkerhedsmæssige årsager ikke ændre URL'en uden at lave et redirect.

Tjekkede lige hvordan asp:wizard gør det - den gør det også uden at ændre i URL'en.
Avatar billede heloo Nybegynder
03. juli 2007 - 11:38 #2