Avatar billede fjorbak Forsker
28. maj 2007 - 12:01 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Biostar GEforce 6800 vil ikke starte

Hej gutter

Jeg har lige anskaffet et Biostar Geforce 6800 serien grafikkort til AGP men når jeg sætter det i maskinen kan jeg starter det ikke op og så er man jo lige vidt, nogen der har et godt råd. Det skal bemærkes at jeg har et andet AGP kort det virker udemærket i porten.

der sidder en strøm tilførsel i den ene ende af kortet skal det have yderlig strøm der står intet i vejledningen om dette stik.

jan
Avatar billede screem_brille Novice
28. maj 2007 - 12:10 #1
ja det skal have ekstra strøm hvis der sidder en connector til det.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. maj 2007 - 12:10 #2
..der sidder en strøm tilførsel i den ene ende af kortet skal det have yderlig strøm der står intet i vejledningen om dette stik.
--
Ja.!
Og hvis det stadig ikke virker, efter du har tilsluttet strømstikket, så kan være din psu der ikke kan følge med.
Avatar billede fjorbak Forsker
28. maj 2007 - 13:05 #3
Hej begge

Tak for jeres hurtige svar jeg ville godt belønne jer begge hvis det er i orden begge svar er i forbindelse med hianden gode og en kanon hjælp vil i dele

Jan
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. maj 2007 - 13:41 #4
ok..