Avatar billede mathiash Nybegynder
27. maj 2007 - 11:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forbinde flere harddiske til min computer

Hej!

Jeg vil gerne sætte mere end de to harddiske jeg har i forvejen til min computer.

Mit bundkort er et AM2NF3-VSTA, nVidia nForce3 250, LAN, 8 Channel Surround Audio, SATA RAID, AGPx8, Dual DDRII-667/800, Socket AM2, mere info her: http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=311245

Mine harddiske er almindelige ata harddiske og jeg vil gerne kunne have 2 cd-rom drev, og 3-4 harddiske tilsluttet (har 2 cd rom drev, og 2 harddiske i øjeblikket)

Hvordan kan dette lade sig gøre?

Med venlig hilsen
Mini
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 11:49 #1
du kan tilslutte 2 p-ata harddiske mere til bundkortet.

Men hvis du køber et controller kort, for du mulighed for at tilslutte 4 extra ide-drev, uanset om det er dvd/cd-rom el. ide-harddiske..O)
Avatar billede mathiash Nybegynder
27. maj 2007 - 12:10 #2
Lyder super!

Er det f.eks. sådan et her? http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=330148 ville det passe til min computer?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 12:35 #3
man kan ikke deep linke til shg...

ja, men du skal sikre dig at også kan køre uden at bruge raid.

Spørg før du køber det.!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
27. maj 2007 - 12:39 #4
ja, men du skal sikre dig at KORTET også kan køre uden at bruge raid.

Sorry.!
Avatar billede mathiash Nybegynder
27. maj 2007 - 12:51 #5
Kan sagtens se den når jeg åbner ;)

Bare fjern din popup blocker.

Jammen jeg takker da mange gange for hjælpen, og takker for det hurtgie svar.