Avatar billede tihen Nybegynder
23. maj 2007 - 18:28 Der er 2 kommentarer

gamecrash - the battle for middle-earth

hej
kan i hjælpe?? -jeg har forsøgt at få hjælp af spyware, men de har til sidst henvist til jer, da der er flere der ser mit problem.

Mit problem er; vi har indkøbt spillet, fået installeret det på pc uden problemer, men når vi starter spillet op ender det med nedenstående gamecrash.
Kan i hjælpe?? (det skal siges, at "alt" er opdateret mere end én gang)

---------------------------
Game crash
---------------------------
Direct3D error 0x0x88760827 (D3DERR_DRIVERINTERNALERROR)
2 addresses:
(unknown)(0): game.dat+241950 Debug::PostStaticInit+3390
(unknown)(0): game.dat+1176455 FXParticleSystem::CategoryModuleClass<5>::getName+101422
Because of the severity of this error the game will now exit.
Avatar billede snowball Novice
23. maj 2007 - 20:33 #1
Med "alt" mener du både at Windows er opdateret, alle dine drivere til PC'en (især til grafikkortet) er opdateret og at nyeste patch til spillet er installeret?
Avatar billede tihen Nybegynder
24. maj 2007 - 18:06 #2
yep, drivere, patches, windows whatever....
???