Avatar billede bomme Nybegynder
23. maj 2007 - 12:01 Der er 4 kommentarer

Grafikkort begyndt at flimrer

Hej alle sammen,

forleden dag genstartede min pc lige pludselig, derefter startede den normalt op i Windows Vista X64 men grafikken så godt nok underlig ud, det er som om at alle farverne er gået i stykker.. Der er ingen problemer når du starter op i BIOS der er farverne som de skal være, og når du afinstallere kortet og bruger driveren "Standart VGA kort" så ser det også fint ud, men så snart jeg bruger en NVIDIA driver så begynder den på de mærkelige farver, hvis jeg sætter farverne ned til 16 bit er det der stadig men ikke så slemt, jeg kan overhovedet ikke få billede på skærmen hvis jeg går ind og spiller WOW.

Mit kort er et Geforce 6600 GT 128 mb..
Avatar billede screem_brille Novice
23. maj 2007 - 13:06 #1
det tyder meget på et varme problem, kontroller at blæser/køler ikke er fyldt med støv.
Avatar billede bomme Nybegynder
23. maj 2007 - 17:57 #2
nope det er det ikke har haft sammen tanke og det er blevet gjort rent, tror du det er GPU'en der er gået i stykker?
Avatar billede bomme Nybegynder
24. maj 2007 - 09:04 #3
Men det jeg mangler et svar på er om det kun kan være GFX kortet eller om det eventuelt kan være min PCI-E/main board der ikke virker, har ikke mulighed for at teste med et andet PCI-E kort..
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 14:13 #4
grafikkortet.