Avatar billede sickboy Nybegynder
22. maj 2007 - 23:11 Der er 4 kommentarer

TDC 20Mbit bliver til 4Mbit når jeg køre WIFI på min Netgear WGR6

Jeg har liget fået min Tdc net op på 20Mbit/1Mbit - Men når jeg køre det gennem min
Netgear WGR614v5 trådløst kan jeg ikke komme over 4 Mbit i DL.
!Det virker med alm. netkabel - både i modem og i router!

Jeg har prøvet
3 forskellige router
2 netkort
skiftet Channel
prøvet uden WEP
prøvet uden MAC adr.
prøvet at sætte mode til "g only"

en linksys router gav 0,5Mbit mere pga. bedre signal.

ellers er der ikke noget der har hjulpet

HJÆÆÆLP
Avatar billede sir_plexus Nybegynder
22. maj 2007 - 23:15 #1
Hvad har du prøvet at hente? Nogle udbyder giver kun fuld hastighed når man browser.
Har du evt. prøvet at kontakte TDC?
Avatar billede screem_brille Novice
22. maj 2007 - 23:15 #2
4MB er faktisk en meget pæn hastighed, så det bliver næppe meget bedre (husk 54Mb er 7MB pr sek, men pga den måde tråsløs fungerer, er det maskimale noget mindre), så 4MB pr sek er udemærket.
Avatar billede sir_plexus Nybegynder
22. maj 2007 - 23:17 #3
Hmm ups. Forstod ikke helt spørgsmålet. Sorry.
Avatar billede sickboy Nybegynder
22. maj 2007 - 23:25 #4
ja Screem Brille 4MB er pænt ... MEN jeg har 4Mbit/s ikke 4 MByte/s.
Havde jeg 4MB ville det jo være fint nok.

Jeg har kørt div. test : tptest, TDC egen hastighedstest ol.