Avatar billede lolman Nybegynder
22. maj 2007 - 17:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af http://andreas.ansbak.dk/

Ny side. http://andreas.ansbak .dk/

Indhold er der ikke så meget af.. Kun lidt under programmer & kildekoder. men i kan ihvertfald bedømme designet.
Avatar billede lolman Nybegynder
22. maj 2007 - 17:41 #1
Avatar billede duuink Nybegynder
24. maj 2007 - 17:26 #2
Hmm, synes ikke dit design spiller 100.

Farverne er kedelige og ikke særlig moderne.

Hvorfor er menuen ikke trukket helt ud til venstre og gjort mindre ? Derudover har jeg også svært ved at se hvordan ikonerne passer sammen menupunkterne, fjern dem - eller vær  kreativ og lav dine egne som passer bedre sammen med resten af siden.

Man skal være varsom med farven grå, den kan være rigtig flot når man lader den gå fra mørkere mod lysere, eller generelt bare leger med farverne. Denne solide grå farve du har fundet der bliver lidt kedelig.

Du er har valgt at lave det som en lille centralt placeret side :D hvilket jeg selv er vild med, dog synes jeg også at dine overskrifter er lidt store nok, når man tager selve siden størrelse i betragtning.
Avatar billede lolman Nybegynder
29. juni 2007 - 13:42 #3
a