Avatar billede minus Nybegynder
22. maj 2007 - 00:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Browsere virker ikke når firewall lukket

Hej folk,

Jeg har et problem med mit internet - det downloader for langsomt - og derfor forsøger jeg at lukke for min firewall og ser om det hjælper. Men hvis jeg lukker for min firewall virker mine internetbrowsere ikke. Andre spil/programmer som kræver internet virker derimod stadig fint.

Nogen der kan fortælle, hvad fejlen er og hvordan jeg løser den?
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
22. maj 2007 - 07:48 #1
Det kan ske hvis du har blokeret explorer i din firewall, prøv og se på listen over programmer der bliver blokeret i din firewall. Du kan finde den inden i dit firewall program.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
22. maj 2007 - 10:20 #2
ja du skal vel finde firewallens Accesslist - for at se om den er blokeret
Avatar billede minus Nybegynder
23. maj 2007 - 03:24 #3
Fejl rettet.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
23. maj 2007 - 07:47 #4
Hvad var fejlen?