Avatar billede neoman Novice
21. maj 2007 - 17:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Egen event handler for klikbar tabelcelle

Jeg har en tabel i hvilken visse celler skal være klikbare.

Det gør jeg ved at kidnappe MS's __doPostBack funktion, og kan egentligt godt fange hvilken celle der blev klikket på, ved at
jeg indsætter mit eget id-info i funktionen :
__doPostBack(minID,'')

Jeg  fanger den i Request.Form - men man burde jo kunne lave sin egen eventhandler, magen til den som alle OnClick events udløser.
Jeg har blot ingen anelse hvordan.

Jeg koder i VB men kan godt kapere C# (på nær C# "særheder" med autowireup etc).

Nogen der har et hint/link ? PÅ forhånd tak.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
21. maj 2007 - 19:33 #1
Avatar billede neoman Novice
21. maj 2007 - 23:10 #2
JO det er sådan noget jeg er ude efter - tak for det. Problemet er så at jeg ikke er bekendt med C#'s metodik til at binde events med handlere (som jeg mener er lidt anderledes end i VB) ... og dvs.  jeg har et ret stort forståelsesproblem.

Nu lader jeg lige spørgsmålet stå åbent lidt, og medmindre der sker et mirakel, så skal jeg måske holde mig til min primitive,men virkende, metode med request.form :-)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
22. maj 2007 - 09:20 #3
ok
Jeg kan ikke hjælpe dig så meget med en vb version.
Du kan evt prøve at bruge:
http://www.developerfusion.co.uk/utilities/convertcsharptovb.aspx
Til at konverterer dele af koden.
Avatar billede neoman Novice
23. maj 2007 - 14:31 #4
Jeg må deprioritere dette her  indtil videre :-(  men har noteret svaret og vil slås med det når tiden tillader det.

Læg venligst svar.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. maj 2007 - 15:54 #5
svar :)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. maj 2007 - 22:52 #6
pokkers svar :)