Avatar billede ramad Praktikant
21. maj 2007 - 16:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

sqlserver.exe problem

Er der nogen af jer, der har haft problemer med at sqlserver.exe processen lige pludselig eksploderer uden at man har sat noget specielt krævende igang på den?

Min pagefile stiger fra 4-500 MB til 1,3 GB i løbet af ingen tid og forcerer min maskine i knæ. Efter at have dræbt processen og startet servicen igen, så kører det fint.

Alle forslag modtages med kyshånd og i sidste ende point :)
Avatar billede arne_v Ekspert
22. maj 2007 - 02:15 #1
du kommer næppe videre førend du finder ud af hvad SQLServer laver når den går amok,
så du skal ind og undersøge når det går galt
Avatar billede ramad Praktikant
24. maj 2007 - 12:48 #2
Jeg løste det ved at begrænse resourcerne til SQL Serveren. Sikkert ikke den smarteste løsning, men det virker.