Avatar billede joki Juniormester
20. maj 2007 - 15:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bruge controller i andet namespace fra dynamisk loaded usercontr

Hej

Jeg loaded mine webusercontroller dynamisk via nedenstående kode.
  this.ctrl = LoadControl("/App_Resource/WebApplicationControls.dll/WebApplicationControls.WebUserControl1.ascx");

            this.PlaceHolder1.Controls.Add(ctrl);
Jeg har brug for at få at i min controller klasse, når der klikkes på en knap i usercontrollen. Controller klassen ligger i samme namespace/projekt som den side hvor usercontrollen loaded til.

Det haster lidt men på forhånd tak
Avatar billede joki Juniormester
20. maj 2007 - 16:44 #1
jeg har fået løst dette ved at lave en base usercontrol, som de andre arver fra.
på denne måde kan der oprettes metoder i base klassen som de andre overrider.
Der kan herefter castes til base klassen og gøre brug af metoderne
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
20. maj 2007 - 17:07 #2
lyder som den rigtige måde at gøre det på.
Husk at lave og accepterer et svar på dit spm for at lukke det :)
Avatar billede joki Juniormester
20. maj 2007 - 19:30 #3
lukker spm