Avatar billede janny Nybegynder
16. maj 2007 - 21:56 Der er 1 løsning

Feedback til oplæg

Hej

kan jeg få lidt tilbagemeldinger på denne, design kontra tema bedes taget med i betragtning, da for meget "spræl" ikke er "tilladt"

siteoplæg: http://www.kedrissos.dk/udpost/

JH
Avatar billede mwm77 Nybegynder
16. maj 2007 - 22:40 #1
Hej JH.

Jeg kan forstå at det er en loge side. Jeg synes at designet virker fornuftigt. Det er en forholdvis simpel side, men virker optimal. Den er nem og overskuelig. Menuerne loader hurtigt, og farverne står i god kontrast til hinanden. Jeg synes opdelingen af siden er sat godt op, og generalt vil jeg ikke kommenter noget på siden og synes passer til emnet.

              Mvh...MWM